RSS

Israel Adalah Syurga Gay Dan Lesbian Arab (18 SX)



 


Hak-hak Lesbian dan gay di Israel dianggap yang  termaju dan berkembang di Timur Tengah. Berbeza dengan negara timur tengah lainnya, Israel mengiktiraf kaum minoriti ini.
 

Komoniti gay dan lesbian dari Iran, Arab Saudi, Kuwait, Iraq, dan negara sekitar datang untuk bercuti di Israel. Jika di negara asal mereka, mereka harus berpasangan dengan sembunyi-sembunyi, di Israel, para gay dan lesbian dapat memegang tangan pasangan mereka tanpa rasa was. Mereka bebas berpelukan dan mencium pasangan mereka tanpa rasa khuatir.

Israel memang Oasis bagi gay dan lesbian di timur tengah. Walaupun akhir-akhir ini Lebanon dan Turki mula bersaing untuk menarik pelancung gay dan lesbian dari timur tengah.


Salah satu gerakan terbaru adalah pasangan gay dan lesbian dibenarkan mengambil anak dan melakukan inseminasi buatan. Israel juga mengiktiraf pernikahan sesama jenis.

 

Pasangan gay dan lesbian di Israel bebas berpelesran ditaman dan pantai.

61 peratus penduduk Israel menyokong pernikahan sesama jenis.


Di Israel, Jordan, Turki, Iraq, dan Cyprus, homoseksual antara 2 orang dewasa adalah DIBENARKAN. Israel merupakan negara pertama di Asia Barat yang mengeluarkan peraturan anti-diskriminasi untuk gay dan lesbian.


Isreal boleh dianggap IBUKOTA GAY & LESBIAN DI TIMUR TENGAH 





























.


1 Responses to "Israel Adalah Syurga Gay Dan Lesbian Arab (18 SX)"
borhan said...

indonesia atau malaysia akan tiru dulu agaknya?


October 17, 2011 at 9:11 PM

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog List 1

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors