RSS

Wajah Sebenar Perempuan Biadab Yang Samakan Tok Guru Nik Aziz Dengan Ayah Pin


Siap bertindik hidung lagi nak bercerita tentang Islam...
  Inilah wajah sebenar perempuan biadab yang menyamakan Tok Guru Nik Aziz dengan ayah Pin
Perempuan macam ni nak cakap soal agama?diri sendiri pun tak betul nak keluarkan kenyataan kondem Tok Guru Nik Aziz...cittt !!! podahhhh !!!!
Hipokrit !!! gambar kiri yang keluar dalam Utusan,nak tunjuk alim pandai lak tutup aurat.Gambar kanan yang diambil dari Facebook Farahhana Jamaludin yang tidak menutup aurat.Dasar talam dua muka...
Kenyataan biadab yang keluar dalam Mingguan Malaysia
Kenyataan yang keluar dalam Utusan Online
Gambar profile Facebook Farahhana yang sempat di print screen petang tadi
Gambar profile Facebook Farahhana yang telah ditukar.Mungkin tindakan ini dilakukan beliau berikutan tersebarnya gambar beliau yang tidak menutup aurat di internet berbeza dengan kemunculannya dalam Mingguan Malaysia.
Cabaran debat oleh Pemuda Pas Kelantan.Adakah ianya akan disahut Jaringan Melayu Malaysia(JMM) atau hanya sekadar berani berkokok dari jauh..
Laman Facebook yang diujudkan menuntut Pengarah Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia   (JMM),Farahhana Jamaludin memohon maaf pada Tok Guru Nik  Aziz.




Samakan Nik Aziz Dengan Ayah Pin : Jaringan Melayu Malaysia Dicabar Debat



01 Rabiulakhir 1432H. [MOD] -


1.Dewan Pemuda PAS Negeri Kelantan (DPPNK) melahirkan rasa kesal di atas kenyataan yang dikeluarkan oleh Pengarah Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Farahana Jamaluddin seperti yang tersiar di dalam akhbar Mingguan Malaysia pada hari ini, 6 Mac 2011. Di dalam kenyataan tersebut, beliau dilaporkan berkata bahawa,imej Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz bin Nik Mat adalah sama dengan pengasas ajaran sesat, Ayah Pin kerana menjadikan agama sebagai alat untuk menguasai pemikiran pengikutnya.


2.DPPNK menyifatkan kenyataan tersebut merupakan satu kenyataan yang kurang ajar serta biadap dan menunjukkan kejahilan seorang yang beragama Islam terhadap agamanya sendiri. Serangan ini menunjukkan UMNO sudah ketandusan modal dan senjata untuk berhadapan dengan PAS sehingga menggunakan pebagai badan NGO yang pada hakikatnya bergerak untuk kepentingan politik UMNO semata-mata.


3.Ini boleh dilihat melalui blog rasmi Jaringan Melayu Malaysia (JMM) di alamat http://jaringanmelayumal.blogspot.com/ di mana sebahagian besar daripada isi kandungannya ialah serangan terhadap PAS khususnya peribadi YAB al-Mursyidul Am PAS.


4.Sekiranya tidak boleh menggunakan agama untuk menarik sokongan rakyat, DPPNK ingin bertanya kepada Farahana Jamaluddin, apakah yang telah digunakan ole Rasulullah SAW sewaktu menyebarkan dakwah di Mekah pada awal kemunculan Islam dahulu? Atau Farahana terlampau jahil dengan sejarah agamanya sendiri lalu mengeluarkan kenyataan mengikut hawa nafsu semata-mata?


5.Atau apakah sebenarnya agama pada pandangan mata Farahana? Kita khuatir apa yang difahami olehnya ialah salah satu hasil benih sekular yang telah ditanam oleh UMNO sekian lama. Hakikatnya, UMNOlah yang seringkali mencetuskan ajaran baru yang tidak pernah disebut dalam agama. Buktinya Islam Hadhari yang dicipta oleh UMNO dan hari ini pula Presiden UMNO menjaja idea Islam Sederhana.


6.Justeru, DPPNK mencabar Jaringan Melayu Malaysia (JMM) untuk bersemuka dan berdebat di atas isu ini. JMM boleh menghantar sesiapa sahaja sebagai wakil termasuklah Farahana Jamauddin yang bertanggungjawab mengeluarkan kenyataan biadap ini.


Sekian.


Yang menjalankan tugas,


AHMAD FADHLI BIN SHAARI,
Ketua Penerangan,
Dewan Pemuda PAS Negeri Kelantan (DPPNK).





           Sumber ~ Tinta Hijau Kaki Bukit





.


10 Responses to "Wajah Sebenar Perempuan Biadab Yang Samakan Tok Guru Nik Aziz Dengan Ayah Pin"
yoe yellow said...

hahahahha wajah yg di postkan kat atas tu xsama lansung la... hahhaa cari lah yg seiras tu biar padan skit klu nk kenekan org pun... pompuan ni mmg kategori celaka la klu cakap cmtu kt Tok Guru.... kita pun jgn la melalak sembarangan... klu tak , kita pun sama mcm pompuan celaka tu... rilek2 sudahlah... Allah maha mengetahui dan maha adil... adalah balasan utk org yg suka melemparkan fitnah tu nnt.... kelakar2... nk tergelak ambe.... hahahahah


November 15, 2011 at 10:01 PM
Roslan Alan said...

ye..kalau bukan dia yang sebenar kenapa dia tak saman blog ni...


lagi pun selepas pendedahan ni pompuan ni lansung dah tak keluar kat tv3 suku...

kahkahkahkahkahkah....


November 16, 2011 at 7:10 AM
Unknown said...

dia belajar kat sekolah agama mana budak tu? kahkahkah. kelakau la kekadang dengan berita tv nih.


March 14, 2012 at 8:28 PM
setiap hari aku dilihat..siapa..?? said...

pepuan tak senonok nih..tgk gaya udah tau...pakai tudung pun tak sempurna..jumpa Tuan Guru pun tak pernah..seronok aje nak memfitnah..agaknya pempuan ni penah jilat tapak kaki ayah pin kot..ataupun pepuan ni nak ngorat Tuan Guru tapi tak dilayan agaknya..kalau nak jadi barua pun bior le berpada-pada...ko ingat ko moleh idup sampai hari kiamat macam sedara kau yg bernama iblis tu..mimpi le...tak takut ke akan azab ALLAH..


May 3, 2012 at 11:06 AM
mmmmmmmmm said...

Mau dok sula depan belakang baru dia tau!!!!!!!!!!!


June 15, 2012 at 3:58 PM
Unknown said...

salam, mesti ada udang disebalik batu...


June 29, 2012 at 9:03 PM
amm said...

betina ni adalah salah sorg pengikut setia ayah pin..penah mkan najis ayah pin pun..


July 15, 2012 at 11:17 PM
Edariman said...

Bukan diorg dpt dr fB die ke..? Xkan pics org lain..


April 19, 2014 at 11:24 AM
Unknown said...

BETINA NI PENAH JADI GUNDIK AYAH PIN NIH.....DIRI DIA SENDIRI PUN BERSERABAI CAMNA NAK KOMEN ORANG KHAAAAAAK PTUIIIII


May 10, 2014 at 10:27 PM
Unknown said...

Hujjah dgn orang bodoh


October 26, 2014 at 7:41 AM

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog List 1

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors