RSS

Gadis Manis Pengawal Peribadi Gaddafi Yang Dibunuh Dan Diperkosa



Pengawal Peribadi Gaddafi yang dipanggil "The Revolutionary Nuns" atau "Amazonian Guard" telah diburu dan dibunuh sebelum kematian Gaddafi. Semua wanita ini diburu dan dibunuh oleh askar yang tengah memburu Gaddafi ketika itu. Memang kasihan tengok semua wanita yang hanya menjalankan tugas mereka untuk menjaga keselamatan Gaddafi. 


Setakat ini terdapat tiga mayat telah ditemui. Mayat pertama cuba larikan diri bersama teman lelakinya telah ditembak mati. Mayat kedua pula dibelasah sehingga mati. Yang ketiga paling sadis kerana telah dirogol beramai-ramai sebelum didera sehingga mati. 


Memang tidak patut askar ini melakukan semua ini kepada mereka. Wanita ini hanya menjalankan tugas mereka. Kenapa mereka tidak memburu Gaddafi sahaja dan lepaskan wanita ini? Apakah salah semua wanita ini?


.


12 Responses to "Gadis Manis Pengawal Peribadi Gaddafi Yang Dibunuh Dan Diperkosa"
madie said...

Sadis bila lihat manusia dah hilang sifat kemanusiaan itu..


November 4, 2011 at 7:26 AM
bijan said...

selalunya dalam peperangan dan pemberontakkan tidak kenal atau mahu mengenali siapa ke mereka..asalkan mereka bersama yang diburu kerana kekejaman akan menjadi mangsa...Tapi kalau dah sampai dirogol itu tidak kenaa..sebab itu sebelum kita bersama mereka mereka yg berkuasa kena lihat siapa pemimpin mereka itu dan apa jalan kehidupan mereka..masa dah jadi macam ini selalu nya diberi alasan hanya menjalankan "TUGAS"..sedangkan diluar sana banyak lagi tugas dan kerja yg lebih baik dan menguntungkan..


November 4, 2011 at 10:19 PM
isterimuda said...

dunia sekarang mula kembali ke dunia jahiliah!


November 8, 2011 at 8:05 PM
wak jhali said...

maka tertawa terbahak-bahak puakx zionis melihat tumbangnya seorang lagi pemimpin dunia Islam..maka kata mereka.." kita beri mereka apa yg mereka mahu..kita masukkan orang yg boleh kita harapkan dikalangan kita utk menjalankan dakyah hasutan pada setiap rakyatnya..jadi nantinya bukan kita yg bunuh pemimpin mereka..tp oleh tanganx mereka sendiri"..begitu lah agaknya...adakah berbaloi perjuangan mereka dengan apa yg telah mereka lakukan..apabila kita hayati kisah perang badar...Nabi Muhammad pun tidak sekali-kali menganiayai tawanannya...sama-samalah kita lihat perebutan kuasa pemerintahan di Libya selepas ini....kalau sebelum ini puakx zionis tidak berpeluang menjengah kuasa pemerintahan allahyarham Muammar..mungkin kali ini merekalah yg bakal mengatur manusia manakah yg akan ditabalkan untuk menjaga Libya....SESUNGGUHNYA MAHA SUCI ALLAH..SEGALA PUJI-PUJIAN HANYA BAGI ALLAH.


February 20, 2012 at 11:19 AM
Mr. O said...

Keisan Wak Jali.. Tak tahu perkembangan semasa.. Zionis sebenarnya
lagi suka kalau Gadafi hidup..


March 13, 2012 at 12:03 PM
yusnain bakar said...

zionis yahudi tk pernah peduli ttg kematian ssiapa yg bkn dr klngn yahudi, mereka mrancang bgmana ssorg blh brkuasa,dn juga mrncng bgimana mau mnghancurkn,slagi manusia tidak mengikut allah dn rasul,siapa lg yg manusia ikut klu bkn thoghut....mereka mencipta brbagai fahaman,hanya utk menanam kebencian sesama manusia...


April 25, 2012 at 10:43 AM
dailydose said...

korang tahu x bahawa Muammmar Gadafi merupakan pemimpin islam yang mulut celupar kerana sering mengutuk amerika dan israel


August 4, 2012 at 12:20 AM
rantai said...

..... kita tidak tahu apa yang mereka sudah lakukan semasa mereka berkuasa dahulu .... sehinggakan ada pihak yang sanggup melakukan sebegitu kepada mereka pula


December 25, 2012 at 7:31 AM
Wangi Lestari said...

WakJhali....saya sokong statement anda...sorry to say itu lah yang sedang diusahakan di Malaysia dalam semangat ketaksuban pada individu yang tertentu...no wonder ada yang cepat terasa...sikap terasa tu lah lahir dari instinct yang sebenar cuma ianya tertutup dengan sikap kebencian yang disemai....Moga Allah tunjuk kan kebenaran demi keamanan Malaysia...


March 16, 2013 at 7:19 PM
sabar said...

Inilah yang dinamakan fanatik. Fanatik adalah penyakit yang dihidapi oleh orang yang kurang ilmu dan pertimbangan dalam membuat sesuatu keputusan. Yang amat ditakuti adalah orang yang fanatik dalam agama. Kalau suruh letupkan diri pun sanggup walaupun mangsa itu orang islam sendiri.


April 1, 2013 at 7:30 PM
Agus Nugroho SB said...

kasihan ya.. tapi itu sudah menjadi resiko pekerjaannya


December 23, 2013 at 7:08 AM
Sokhalids Sokhalid said...

pasti ada sesuatu yg tlah dilakukan oleh krjaan gdfi sehggakan rakyat bangkit memeberontak...dan sehiggakan sanggup membunuhnya....sperti mana yg berlaku dizaman khalifah2 selepas umar Abdul Aziz...pada zaman itu khalifahnya beragama islam tetapi sanggup membunuh ulama dan ummat islam yang tidak mahu memberi sokongan pada mereka......wallahualam


May 10, 2014 at 10:40 PM

Post a Comment

Share It

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog List 1

Blog List 2

Posting Terkini

Jumlah Pengunjung

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors