RSS

Jamal Ikan Bakar Rupanya Mafia Dadah...



Siapa kenal ngan Tokei Sekinchan Ikan Bakar ni? Nama dia Jamal Md Yunos. Dia zaman mudanya terkenal dengan kes DADAH! Jadi tokan kat KL kot, masa dia duduk kat Tmn Dato Senu dan bekerja sebagai dispatch pada siangnya, malamnya jual burger. Boleh tahan gak sosial dia ni, pantang nampak awek dahi licin! Siapa sangka tokan dadah jd jutawan ikan? Sedih beb cerita dia.. Masa kecik dia jual kuih lps sekolah macam Dato Siti Nurhaliza jugak. Mak dia buat kuih, dia jual kat Sek Rendah Agama Sg Leman pada petang harinya. 


 


Wokeyy...ini cerita gua dapat dari orang kampung Tauke Sekinchan Ikan Bakar sendiri beb..., betul atau tidak.? Pandai2 lu orang cari maklumat sendiri, khususnya dan terutamanya kepada Ahli Politik Pakatan Rakyat terutama MAT PERKASAM,MUHD JACK DAN KING JASON JUGA FATIMAH .... lu orang carilah maklumat latar belakang Dato Jamal nih di Bukit Aman..

Lu orang masih ingat kisah adik kepada Noh Omar iaitu Jusnaidi Omar yang kantoi pasal dadah dolu2... yang sepatutnya dah arwah di tali gantung... tapi boleh terlepas sebab abang dia masa tu sebagai Timbalan Menteri Keselamatan Dalam Negeri beb..kahkahkah.
 
Tapi takpa... cerita banyak pasal adik Menteri umno nih pun tak guna beb... sebab Malaysia nih umno yang punya... Kahkahkahkah.. mamat curi susu untuk anak kat pasaraya di Terengganu kena penjara setahun... adik beradik menteri yang sepatutnya mampus di tali gantung relax jer.... binawe bin haramjadah wa cakap lu...kahkahkahkah..

Opppsss... gua mau cerita pasal Drebar Ferrari ni kannnn... tapi melalut la pulak..., berbalik kepada kisah Tauke Ikan Bakar dan Nasi Lemak nih..., banyak komen yang gua baca di blog2 member dan blog gua sendiri yang menunjukkan kehairanan di mana dan macamana seorang peniaga Nasi Lemak dan restoran ikan bakar boleh pakai ferrari...
 
Jawapannya tak susah beb..., lu orang jadilah proksi Noh Omar... Kahkahkahkah... seperti Dato Jamal nih...kahkahkahkah..

Gua nak tanya lu orang Setiausaha Politik Noh Omar siapa...?.... pergghhhh....!!!!
 
Boleh dikatakan kebanyakkan perniagaan yang di jalankan oleh si Jamal nih adalah kepunyaan Noh Omar dan si Jamal ini bertindak sebagai Proksi Perniagaan Noh Omar.
 

Siapakah Jamal Md. Yunos "Tauke Sekinchan Ikan Bakar"..?

Sebelum kes dadah adik Noh Omar kantoi..., si Jamal Md Yunos nih terlebih dahulu sudah kantoi dengan kes dadah dalam rumah dia.
 
Memandangkan kes ini melibatkan mak bapak dia maka gua reserve story ini setakat ini sahaja, di mana sepatutnya Jamal Md Yunos nih dah lama mampus di tali gantung, tapi nasib dia baik kerana nama2 di atas dan melibatkan dot... dot... dot... so gua letakkan noktah di sini.kahkahkahkahkah...


Apa matlamat Jamal popularkan dirinya depan rumah Ambiga..?
 
Malaun nih adalah penyokong serta orang kuat Noh Omar, sekarang ini malaun nih sedang melobi sakan di kampungnya untuk mengantikan kerusi Khir Toyo dalam PRU-13 akan datang. Ntah laaaa... ini kerusi panas beb..., samada malaun Jamal nih atau Tan Sri Rozali Syabas yang terpilih wa pu chi tau... tapi peberet Noh Omar adalah Jamal Ikan Bakar...kahkahkahkahkah...

Wokeyyy... wokeyyyy.... kita berhenti rehat dan cukup setakat ini dulu, lain kali kita sambung lagi eeekkkk.... Kahkahkahkah...

 
Kepada sesiapa yang boleh akses kes jenayah dadah malaun nih dulu... kasi letop laaaaa...., gua boleh rehat maaaaa.... ini game very open punyeeeaaarrrr.... gua tarak hal....TERUTAMA KING JASON YANG SUKA KOREK JUBUR UMNO PORNO...kahkahkahkahkah...




Cilok dari artikel King Jason
.


.


There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Posting Terkini

Total Pageviews

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors