RSS

Bapak Anjing Ini Gelak Tengok Anak Anjing Belasah Pendemostran BERSIH


Gelagat polis yang seronok melihat anak-anak buahnya membelasah salah seorang yang terlibat dalam demonstrasi BERSIH baru-baru ini membuktikan tiada apa makna bagi polis. Mereka akan kata "kami ikut arahan orang atas" dan "kami menjalankan tugas". Inilah ayat-ayat yang selalu digunakan oleh anjing UMNO/BN untuk meyekat kemaraan rakyat.

Pihak polis membelasah lelaki yang tangan terikat dengan memegang bendera Malaysia seolah-olah nilai bendera Malaysia hanya terletak di kaki polis. Cuba perhatikan video di bawah dengan teliti gelagat sikap anggota polis yang tidak bertamadun ini. Polis lebih ganas dari pengganas.

Paling menyakitkan ialah, tindakan anggota polis datang beramai-ramai menyepak lelaki yang tidak berlawan itu. Mereka hanya berani bertindak demikian kepada yang lemah tetapi bacul untuk bertindak kepada gangster-gangster di sekitar pusat bandar. Bagaikan seekor anjing yang menuruti perintah tuannya.



Sekarang keganasan polis telah ditunjukkan ke dunia luar betapa ganasnya polis Malaysia melayan peserta demonstrasi seperti binatang. Tindakan ganas itu lebih ganas dari binatang dan jin. Sebaik-baik jin adalah sejahat-jahat manusia. Jika mahu melihat jin, lihatlah sikap polis seperti video di atas.

Hari ini mereka terajang, tendang dan belasah orang awam. Suatu hari nanti mereka akan lumpuh dan terkena stroke seperti ketua polis yang terdahulu kerana belasah orang awam. Kita tidak perlulah cerita siapa anggota polis yang kena stroke dan berkerusi roda.


Kebanyakan polis akan menerima musibah dari penciptaNya kerana berlaku zalim. Jangan sampai ada anggota polis yang menyepak dan terajang ini lumpuh akibat kezaliman mereka kerana mendapat balasan dari ALLAH. Sesungguhnya orang yang dizalimi akan dimakbulkan doanya.




(Ikhsan)



.


9 Responses to "Bapak Anjing Ini Gelak Tengok Anak Anjing Belasah Pendemostran BERSIH"
Isa said...

Bro;

Bangsat2 nih sebijik macam Anjing Liar yang berkeliaran, berani dalam kumpulan, pengecut nak mampus kalau sekor..

memang dasar anjing kurap...BANGSAT..!!!!


July 10, 2011 at 11:39 PM
hussain yaacob said...

macam kat semenanjung gaza....nanti jadi aaron yg koma lima tahun tapi ajal tak sampai sampai........ingat lah allah akan membalas setiap perbuatan kita.


July 11, 2011 at 12:17 AM
rexuan said...

woii lahanats.. lu tengok guna lutut gout lu ka? mmg celaka lu sebijik mcm sami ambabiga yg lu ikut tu. dlm klip tu polis2 tu halang org dari pukul org yg dh terbaring tu.. knp la buta kayu lu org nih? tengok betul2 anak haram woii...


July 11, 2011 at 12:17 AM
Malaysian Makcik said...

Tu semua polis freeman la rexuan lahanat oi


July 11, 2011 at 1:11 AM
KIRINBUNDLE a.k.a shinji imra said...

tuan punye rumah..minta upload video ni dalam youtube..1dunia nak tengok..plezzzzz


July 11, 2011 at 1:23 AM
GENERATE DUIT HALAL said...

Salam. Bro ISA. gua setuju dgn KIRINBUNDLE. biar rakyat malaysia kat luar negara hayati betapa baiknya kaki malaun tu menyepak org yg tak berdaya. Ya Rabb, hambamu berdoa semoga kaki SB (110 percen gua caya) yg pakai kemeja merah & beg galas tu putus dilanggar lori.


July 11, 2011 at 11:07 AM
Sahir said...

Salam semua...aku ni bukannya ahli politik dan bukan pengkritik politik. Aku adalah seorang rakyat Malaysia yg sah dan mendaftar sebagai pengundi. Aku study dgn kos sendiri sampai boleh menyara keluarga dan business aku sampai kini. Bila aku tengok sendiri kejadian di BERSIH 2.0, aku rasa sedih sangat jadi rakyat Malaysia. Aku rasa terkilan terhadap "action" yg dilakukan oleh pihak berkuasa iaitu PDRM. Pertama, kenapa kerajaan tidak memberi laluan yg aman kpd mereka? Ke-2, kalau ada mana2 pihak mengatakan bhw BERSIH 2.0 utk platfom DSAI ke Putrajaya, itu tidak benar, kerana, bila ada pilihanraya yg adil dan bersih, tak kiralah siapa yg menang nanti..kalau BN menang, menanglah mereka, kalau PAKATAN menang, menanglah mereka. Very fair!! Kalau PAKATAN tidak akur nanti, buat apa BERSIH dijalankan? Begitu jua BN, kalau kalah nanti, jgn lak kata PAKATAN main kotor!! Ke-3, ada yg kata Ambiga tu musuh dlm Islam kerana 1 ketika dulu perjuangannya yg dikatakan menghina Islam. Ketahuilah anda, perjuangan dia (ambiga) mengikut undang2 sbb dia lebih arif kerana dia penguam. Kita ni org ISLAM kena perbetulkan saja. Ape yg dia tahu ttg Islam...bukankah perjuangan dia pun dah terkubur!! Ke-4, buat apa nak ikut Ambiga yg mengepalai BERSIH? Ketahuilah anda, misi ini adalah misi perjuangan yg menuntut keadilan dlm pilihan raya. Dlm Islam pun keadilan dituntut!! Banyak lagi hujjah2 yg masih belum disangkal oleh kerajaan kerana mereka juga ada kepentingan. Pihak pembangkang sudah pasti membangkang utk kebaikan negara (jgn salah tafsir!! bukan utk pemimpin2 pembangkang). Kalau tak ada pembangkang yg kuat, bijak dan berani, negara kita tak semaju mana pun. Zaman Mahadhtir dikatakan zaman "development" yg pesat. Tapi tahukah anda semua, kepesatan pembangunan negara kita disebabkan keperluan/kehendak rakyat dan pembangkang yg memberi tekanan dan kritikan yg positif kpd kerajaan terhadap pembangan negara. Kalau pembangkang ikut telunjuk kerajaan, buat apa jadi pembangkang?


July 20, 2011 at 2:20 AM
ziman said...

kalau aku jadi polis memang aku pijak jugak,,,balaci2 ambiga tu,,,padan muka,,,nak buat porak peranda baik belasah jer dari polis tgk jer diaorang rosakan harta awam,,,,,hidup polis


November 23, 2011 at 7:04 PM
Roslan Alan said...

waakaka..ajing bernama Ziman menyalak..

kahkahkah..anjing pengecut tak berani tunjik muka berani belasah orang ramai2..kakakaka..

tunjuk harta awam mana yang rosak..

hehehehe..

hospital tiong shin tu sapa yang tembak gas pemedih mata....


November 23, 2011 at 8:49 PM

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Posting Terkini

Total Pageviews

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors