RSS

RUMAH-RUMAH DATO' SITI NURHALIZA


Siti Nurhaliza rupa-rupanya ada 4 buah rumah kesemuanya, banyakkan. Tapi tak kisah la kan. Orang banyak duit, boleh beli banyak rumah. Jom kita tengok antara rumah Dato' Siti Nurhaliza.


Yang ni dekat Kuala Lipis.rumah mak Dato' Siti
Yang ni dekat Cameron Highlands

Yang ni dekat Cheras
Yang ni dekat Bukit Antarabangsa 



.


12 Responses to "RUMAH-RUMAH DATO' SITI NURHALIZA"
Libang Libu said...

Tuan blog,

kalau tuan tak keberatan, mintak pautkan blog saya dgn blog tuan.

t/kaseh.


October 3, 2011 at 9:05 PM
PakTuan said...

ada satu lagi.....di dlm kawasan eksklusif di Mines Resort Sri Kembangan....sapa2 ada gambar tak?


October 13, 2011 at 2:47 AM
Arios said...

Cayalah...


November 14, 2011 at 2:51 AM
TaTJ said...

Rezeki Allah bagi kat dia Tuan...kita pun patut bersyukur dengan apa yg Allah telah bg kat kita...Alhamdulillah dan yg pasti kesenangan&kemewahan di Akhirat adalah sangat2 dinantikan, InsyaAllah...


December 11, 2011 at 7:39 PM
ibnu said...

kalau dh kaya apsal dulu heboh cerita siti pinjam duit dari TEKUN rm1.5juta buat bisnes...kn TEKUN ni kan utk org2 susah...minta pencerahan


February 22, 2012 at 2:57 AM
areturn said...

bukit antarabangsa rmh dato k..


March 6, 2012 at 6:04 PM
Ryu on ahsfantasy24.com said...

Kaya raya :)


March 15, 2012 at 11:37 PM
jarimaniez said...

areturn: asalnyer rumah tu mmg rumah dato' K dan bekas isteri nyer.
tapi Dato' ct dh beli rumah tu.. so, xde issu lah Dato' ct duduk atas harta sepencarian dato' k dgn bekas isteri


August 27, 2012 at 10:26 PM
suntani64 said...

Cuba singgah pulak kat masjid yg dibina oleh dato siti ngan datomkhalid.
http://www.ohbulan.com/gambar-masjid-al-khalidiah-dibina-siti-nurhaliza-datuk-k/


February 16, 2013 at 7:57 PM
Shaq Mizi said...

biarlah dia bt pinjaman dgn tekun.. Yang ko nk sakit hati kenapa? Bkn nye dia pnjm x byr blk.. Oh lupa.. Ke tekun tu bapak kau yg punya.. Lantak p lah dia nak bt apa.. Dia org yg berkemampuan,, semua ni pun hasil drpd beliau sndiri.. Jatuh bangun dlm karier beliau.. Kita ni sepatutnya tumpang gmbira,, sbb ap? Sbb ank melayu cm datuk ct blh brjaya.. Bkn mcm korg cbuk nk jge tepi kain org.. Apa2 sy tetap menyokong Dato' CT n keluarga..


March 17, 2013 at 1:46 AM
Mohd Dzahir said...

rezeki kurniaan Allah...moga kita tidal alpa sekiranya dikurniakan kekayaan yg melimpah dan lebih kaya lebih berkebajikan


June 25, 2013 at 4:35 AM
Lynn Sjm said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Share It

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog List 1

Posting Terkini

Jumlah Pengunjung

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors