RSS

Sultan Johor Atau Kerabatnya?


Tunku Ismail Idris ibni Sultan Ibrahim Ismail
Bakal Sultan Johor? Haduyaii..

 Aku rasa ko kena 'sekolah' dulu dengan Bapak aku kat Janda Baik supaya ko jadi Budak Baik (klik)

Salam Mail, semalam aku tanya tuan mufti empat soalan (Part 25). Hari ni aku ada 10 soalan nak tanya. Kalau Nizar cuit sikit cepat kau jawab kat twit siap kena jawab 28 soalan lagi! Sekarang ni aku minta ko buat benda yang sama juga supaya aku kena jawab 280 soalan plak. Wakaka..
MOHAMMAD Nizar bersalam dengan pegawai polis dari Balai Polis Skudai, Johor selepas memberi keterangan di pejabat PAS Perak di Ipoh, semalam.

Ko suruh orang selidik dulu sebelum buka mulut (lampiran seperti dibawah). 7 tahun yang lalu aku pernah menjadi seorang penyelidik paranormal. Setelah aku selidik beberapa maklumat, sekarang aku minta ko tolong jawab secara jujur yer..

"Keluarga Diraja Johor tidak pernah mengambil apa-apa Wang daripada kerajaan sejak zaman Almarhum Sultan Ibrahim. Selesa untuk tidak meminta dari MB atau dari mana-mana pegawai Kerajaan. Wang yang diperuntukkan kepada Bapa saya dan saya setiap bulan sebagai Sultan dan Tunku Mahkota dimasukkan ke dalam Yayasan Iskandar dan Yayasan Ibrahim. Ini bertujuan (Yayasan Iskandar dan Yayasan Ibrahim) untuk membantu rakyat dan Kerajaan Negeri Johor. Sejak saya menjadi Raja Muda, tidak sekali-kali saya mengambil 1 sen daripada kerajaan hingga ke hari ini. Ia Wang Rakyat saya. Jadi sebelum Anda buka mulut anda, sila selidik."

Soalan pertama - Sila baca betul-betul artikel di atas ini dan amik masa dulu sebelum jawab. Nanti malu satu planet kang!

Soalan kedua - Cun kan dua beradik kembar di atas ni? Masih ingat? Berani junjung Quran (seperti orang biasa buat) depan tuan mufti berkata benar tentang peristiwa tu? 

PERANGAI SAPER YANG KO IKUT NI HA?
Mail, Vodka tangkap lambat kan?

Soalan ketiga - Ko bakal menjadi Sultan Johor kan? Anda tak rasa berdosa ke menjadi seorang bakal ketua agama kalau perangai suka 'weng sampai OD'. Walaupun arak tu ada menafaat tapi hukumnya berdosa besar bagi manusia seperti kami (AlBaqarah ayat 219)

Soalan keempat - Adakah anda mengaku (fuiyo macam loyar plak aku ni) memukul Kerabat Negeri Sembilan ikut suka hati mak abah tiri ko jer? Lu pun tahu dia kan budak 'baik'? Ayah hang dah on the way nak minta maaf kat keluarga depa tapi bila si mokhtar penjilat tegar tu kata semua bukti dia dah buang, maka terpaksalah patah balik.


Tapi Mail, walaupun bukti telah dihapuskan tapi lu tak sedar semasa lu buat pengakuan depan lawyer yang lu mengaku pukul budak tu telah pun dirakam. Nak dengar ke rakaman tu....He he...Tunggu...Mail, boleh masuk dalam 20 tahun taw..ramai yang akan tepuk tangan....pastu boleh tercatat dalam HARI DALAM SEJARAH..aku dgn kengkawan no problem beb sebab kami pakai pistol air jer...

Ko tolong cakap kat anggota JMF tak payahlah berbohong kononnya kerabat N9 yang serang ko! Cuba ko ajar dia orang berkata benar yang budak-budak JMF yang seret budak tu dalam lif dan bawa naik bilik pastu ko yang belasah. Dan fitnah yang tak boleh dimaafkan bila si Mokhtar tu sanggup suruh staff hotel buat bil palsu budak tu, masukkan senarai arak dalam bil supaya nampak dia 'weng giler babi' dan kemudian belasah lu.

Mokhtar, Perangai lu macam lahanat kan? Salam perkenalan FARAJ BONDA TUANHAMBA dari aku untuk lu bro! Kalau lu marah kat aku, apalagi..masukkan lah aku dalam lokap. Lu kan pakar 'cipta' pelbagai alasan..huwahaha..Kalau aku jadi lu mesti MALU giler babi punyer sebab sebagai seorang ketua polis negeri johor boleh kena masuk lokap 3 hari kat Argentina. Sayang duit USD1.5 juta tu kena rampaskan?

Rilek bro, banyak story lagi yang aku nak story pasal lu..

Si KP Johor ni sanggup uruskan semua bukti dilupuskan. Karpet ditukar, lantai, dinding dibersihkan dan cctv dibuang! Selalunya orang camni akan dapat kehinaan sebelum menghembus nafas yang terakhir dan perlakuan jijiknya akan terbongkar juga. Dont worry...Allah maha kaya..

Soalan kelima - Pernah tak ko pukul anggota JMF (klik) (klik)?

Soalan keenam - Pernah tak salah seorang JMF kena tanam separuh badan pastu ko kencingkan muka dia sebab kononnya ko murka?


Soalan ketujuh - Sedap ke ko sebat stor kunyit (anal) salah sorang awekz anggota JMF ko tu? Pakai KY-Jelly atau air liur atau minyak sapi? Saper nama mamat tu yang sanggup serah awekz dia kat ko tu. Lupa plak...hu hu

Soalan kelapan - Oleh kerana pegawai kerajaan tidak meyediakan dokumen tambahan yang betul untuk melantik ko sebagai pemegang amanah bagi hartanah bernilai berbillion ringgit (segala tanah di Malaysia dan Singapura) harta pusaka Almarhum (klik), ko kona baek cecah dagu kata semua harta pusaka tu hak ko? Kimek punyer perangai!

Soalan kesembilan - Pernah tak ko menangis depan AG? kenapa ek?

Soalan kesepuluh - Kau tak nak jumpa aku ke? Kat mana-mana pun boleh..kita clubbing nak tak? Walau ko kaya raya sekali pun bila aku jemput aku akan buka table. Buka 5 botol cukup?..hu hu..atau jumpa kat Janda Baik pun boleh gak. Kita boleh story lama-lama sikit untuk luahkan perasaan. Mana tau kau akan jadikan aku sebagai abang angkat kau yang tersayang...Ha! ok aper, takder lah aku bantai kau dalam blog selagi selagi kau baik. Atau yang paling best sekali kat Mahkamah. Amacam? Bernas tak idea aku?

Yang menunggu jawapanmu
.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog List 1

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors