RSS

Video LEMBU - LEMBU umno Mengamuk Di Bukit Katil, Melaka





Samseng Umno mengganas lagi.. kini di Bukit Katil Melaka. Ceramah Pakatan Rakyat yang diadakan berhadapan Dewan Tun Ali, Bukit Katil telah di kacau oleh samseng Umno malam tadi (7 Mac 2013).

Umno Bahagian Bukit Katil telah menjemput penceramah maki hamun mereka, Umi Hafilda dan Lokman Adam. Samseng Umno yang sentiasa membuat kacau dan provokasi telah membaling objek sejurus tibanya bas Jelajah Merdeka Rakyatyang di naiki oleh Anwar Ibrahim.

Cermin bas telah pecah dan seorang pengiring Anwar Ibrahim telah cedera terkena serpihan kaca. Anwar Ibrahim sendiri memberitahu beliau terkena jugak serpihan kaca tetapi tidak mengalami sebarang kecederaan.

Kehadiran polis dan FRU yang ramai tidak dapat mengekang keganasan samseng Umno. Beberapa penyokong Pakatan Rakyat cedera akibat balingan objek dari samseng Umno. Akibat provokasi yang melaampau dari samseng Umno, polis telah memberhentikan ceramah Pakatan Rakyat.

Namun akibat desakan dari pemimpin dan penyokong PR, pihak polis akur dan terpaksa memberhentikan ceramah dari samseng Umno.

Beginilah betapa terdesaknya Umno dalam menghadapi PRU13 yang sudah semakin hampir. Seolah-olah Umno sudah tahu yang PRU13 ini mereka akan tumbang, maka segala program Pakatan Rakyat pasti akan di kacau sehabis mungkin. 


 .


.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog List 1

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors