RSS

Penahanan Milo Suam Tidak Sah - R Sivarasa




Milo Suam membuatkan SPR kencing tak lawas. Milo Suam jugak penyebab najibtuya dan pemimpin umno sembelit memanjang. Milo Suam juga AMAT diminati oleh pihak berkuasa atas desakan bacul umno, yang terkenal dengan pemimpin mereka yang tak ade TELOR.

Itulah yang terjadi bila blogger ini yang mendedahkan salah laku pemimpin umno/be end. Hujah dan faktanya tidak mampu mereka balas, terpaksalah mereka menggunakan taktik kotor bagi menutup mulut blogger ini.

Milo Suam yang aku kenali hanyalah seorang aktivis dan pengkritik sosial. Hidup secara sederhana dan bersifat pemalu. Tidak suka menonjolkan diri, tidak bercita mengejar jawatan didalam mana-mana parti. Tidak bercita-cita mencari kekayaan dalam POLITIK.

Ceteknya percaturan umno/bn, penahanan Milo Suam hanya akan menjadikanya seorang bintang. Penahanannya juga akan memberikan perspektif yang negatif terhadap umno/bn sendiri. Sikap double standard dan pilih kasih dalam melakukan tangkapan hanya membuatkan umno/bn semakin dibenci.

Berikut sedutan video kenyataan akhbar dari mantan Ahli Parlimen Subang mengenai penahanan blogger Milo Suam. Saudara R Sivarasa merperincikan bagaimana dan mengapa penahanan tersebut dianggap tidak SAH!



Demi menghentikan ketidakadilan regim umno/bn ini, marilah kita terjemahkan dipeti undi pada 5 mei ini. Pangkahlah Pakatan Rakyat, pastikan kita ke Putrajaya.

INI KALILAH!

UBAH!!!


 .


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog List 1

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors