RSS

Askar Amerika Yang Tewas Di Iraq - 18 SG


Lihat gambar dibawah, ada seorang tentera U.S perempuan yang kena bom dikaki nya. Dan gambar yang lain-lain juga ramai yang hancur dan masih hidup.















  



.


14 Responses to "Askar Amerika Yang Tewas Di Iraq - 18 SG"
pedypak said...

Ngeri tu bro...


September 4, 2011 at 11:25 PM
Wanie Anina said...

pening jap!


November 2, 2011 at 7:06 AM
Islam Inside said...

seram tgk....


November 4, 2011 at 7:38 AM
Lana~Bulu said...

Inilah pengajaran utk mereka yg menjajahi negara orang..
negara sendiri pun tak terjaga inikan nak kacau daun negara orang..
biar mampos...
Mereka menjadi mangsa akibat pemimpin yg tamak haloba..
seeloknya geng mereka balik kenegara asal dan hiduplah semahunya dgn aman bersama keluarga sendiri...
teruskan berjuang wahai pejuang ..afghanistan..pakistan palesatin dan lain2..


November 11, 2011 at 6:39 PM
Tanda Kiamat said...

Lebih Dasyat pasti akan berlaku ...tunggulah


November 29, 2011 at 10:45 AM
Tanda Kiamat said...

Akan ada yang lebih dahsyat lagi ...tunggulah masanya akan tiba....


November 29, 2011 at 10:50 AM
Gaban Space Cop said...

mereka tertewas dengan senjata ciptaan mereka sendiri, membunuh org lain itu mudah tetapi jika terbunuh sahabt sendiri mereka kata orang iut, bangsa itu, keturunan itu harus di hapuskan


February 8, 2012 at 2:51 AM
TanpaNamaDer said...

adeh !!! ngeri der


June 6, 2012 at 2:41 PM
NUR ADAWIYAH NIZZATI AMIZZUDIN said...

itu lah balasan untuk kaum kafir yg mmbunuh umat islam..rugi dunia akhirat...jika umat islam yg terbunuh kerana menegakkan islam dan berpegang teguh pada ALLAH mati itu satu jihad dah beroleh syurga..itulah kelebihan yg ada pada umat islam dan tidak ada pada kaum kafir ini


July 9, 2012 at 11:19 AM
Cik Nomy said...

nk pitam ase tgk...balasan allah sbb menindas owg islam...


July 9, 2012 at 12:04 PM
mizzy_rain said...

rasa nak pitam, pening, mual pn ada tngok gmbr ne... ne baru gambar.. klw tngok dpan mata, pengsan mungkin sy ne.. huhuh


July 18, 2012 at 5:13 AM
mentaloon said...

padam muka. kena lagi pun takpa


February 5, 2013 at 11:12 PM
firdaus polop said...

Kasi lenyek Tank je! berapa banyak umat Islam yg dah diorang bunuh? setakat 3 orang jahanna ni mati dah heboh satu dunia! Babi US! Balasan Allah ke atas mu!


March 2, 2013 at 10:07 AM
Sokhalids Sokhalid said...

padan dgn muka....klu aku ada kt situ mau aku blnder cli ps tu aku siram kat tmpt luka tuu


May 10, 2014 at 10:33 PM

Post a Comment

Share It

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog List 1

Blog List 2

Posting Terkini

Jumlah Pengunjung

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors