RSS

Najib Guna Teksi Iklankan BN..Sape Yang Nak Naik Nanti Oiii!!!



Perdana Menteri DS Najib Tun Razak baru saja melancarkan 4 program Barisan Nasional Selangor di Shah Alam. Program yang dilancar termasuk pusat perkhidmatan hotline (Pakar), lagu BN Selangor 'Sayangi Selangor Yakini BN', persatuan artis baru yang digelar Persatuan Kebangsaan Artis (Bran) dan membenderakan Selangor dengan Persatuan Pemandu Teksi .

Berkobar-kobar PM nak melanyak PR selepas mengharamjadahkan peneroka di Jengka.Meronta-ronta batin dia nak merampas Selangor daripada PR. Segala bentuk iklan digunakan untuk memperkenalkan BN kepada rakyat Selangor. Dia tahu lama dah rakyat Selangor tak pakai dacing timbang. Dacing timbang yang dok ada kat rumah-rumah kampung dah diperenyok, dipijak-pijak  dan dijual sebagai besi buruk. Peniaga di Selangor dah pakai timbang digital. Lebih accurate timbangannya.kihkihkih! apa kelas pakai dacing...

Pemandu-pemandu teksi Selangor akan memperaga bendera BN untuk membantu mengenang kembali logo keramat parti itu serta memenangi kembali hati rakyat Selangor. Kesian!!! Boleh ke matlamat PM tu tercapai? 

Kita tengok saja nanti berapa ramai pemandu teksi yang sanggup bawa bendera BN. Sehari dua mungkin juga mereka sanggup tapi setelah pengguna boikot teksi mereka kompom mereka akan campakkan bendera BN tu ke Sungai Klang. Kalau lu orang jumpa pemandu teksi yang nak buang bendera BN  , korang mintak jer bendera tu. Bendera tu boleh dibuat macam-macam. Cantumkan dan dijadikan selimut dan bagi pada orang miskin pun bagus. 

                                        Jangan buang . membazir!!!!


Sumber ~ Gendang Perang


.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog List 1

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors