RSS

RM 3000 Elaun Aku Sebagai Blogger Pakatan Rakyat! Korang Jangan Pulak Dengki... hehehe...



Kepada sesiapa yang bertanya selama neh. Yang nak tahu sangat kan. Inilah jawapan nya beb. 
 
Lihat gambar di atas.
 
Milo first. Peh. Bestla kita lepas neh. Ada duit banyak. Tunggu masuk account arh. Aku pun tatau. Nasib baik umno gtau. Kat twitter tadi. Terkejut gak aku. Tak sangka dapat rezeki macam neh. Bleh arh bayar seme hutang. Banyak neh beb.
 
Kah kah kah
 
Harap2 utusan dan tv3 siarkan. Aku cabar neh. Cabaran terbuka. Pasal aku orangnya tamak. Aku mao lebih dari ini. Please. I need ur help tv3.
 
Kah kah kah
Kah kah kah kah
Kah kah kah kah kah
Kah kah kah kah kah kah
Kah kah kah kah kah kah kah

 



.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog List 1

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors