RSS

Enam Tahun Khalid Menjadi Budak Belasahan Sebagai BODOH POLITIK!



Sepanjang enam tahun Khalid menjadi budak belasahan sebagai bodoh politik, tidak peduli politik dll; Dia tidak peduli semua itu sebaliknya terus fokas kepada pembinaan sebuah negeri yang sentiasa hendak dirampas oleh BN. 

Khalid berjaya mengintepretasi "Selangor as The Launch Pad to Putrajaya"

Dengan kekangan peruntukan oleh pusat biarpun Selangor adalah penyumbang terbesar kepada KDNK Malaysia, Khalid mampu dan membuktikan bahawa kekangan itu hanyalah perkara yang boleh diatasi.

Agak ironis sekali Khalid turut di asak oleh sekutu dalam PR bila dia keras dengan memisahkan politik dari kerajaan.

Kejayaan di Selangor layak menjadi SAMPLING ATAU PERCONTOHAN yang melayakkan PR menduduki Putrajaya.

Sekali lagi saya tekan kan, ini zaman Rakyat Menguasai Kerajaan, bukan politik atau parti menguasai kerajaan. 

Psikologi di sebalik TSKI bertanding TP... Ini satu pertandingan yang dia sendiri buat keputusan. 

Bermakna, sebagai orang yang bijak dalam kira kita, Khalid sudah bikin kira kira. Dia sudah lihat dimana keperluan, di mana kelemahan yang perlu di perbaiki. Enam tahun dia tumpu pada negeri dan berjaya.

Enam tahun juga PKR Selangor terbiar tanpa kemajuan. 

Bila Khalid melangkah kekancah politik kepartian, bermakna dia sudah sedia. Manusia seperti Khalid bila sudah bersedia, sudah buat kira kira kita akan lihat impak yang sangat besar.

Reformasi itu yang sudah ujud sekian lama dan hampir hilang rohnya perlu dilaungkan dengan nada yang lebih bermakna, lebih menyeluruh, dari jalan, menular ke pentadbiran serta urus tadbir politik yang mapan. 


Menuju Reformasi Tulin adalah jalan yang lebih jelas untuk ke Putra Jaya. Kombinasi NGAM DSWA dan Tim presiden Tan Sri Khalid Ibrahim no 3 dengan pelapis teruji naib presiden seperti Nurul Izzah, Tian Chua, serta Mustaffa Kamil Ayub no 11.

Dalam kapal perang kita tak mampu untuk melihat Kapten dan Vice captain yang berlainan misi. Gabungkan kedua2 cantik....

Dari  FB Mat Oo




.


There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Posting Terkini

Total Pageviews

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors