RSS

Azwan Ali BANGSATkan Pensyarah Kolej! MENGHINA Warga Pendidik!!!




Azwan Ali menghina pensyarah kolej komuniti selayang.  Baru-baru ini Azwan Ali yang juga digelar Diva AA, telah mencetuskan kontroversi dengan menghina seorang pensyarah di Kolej Komuniti Selayang.

Menerusi laman Twitter Azwan Ali di @Azwanhjali, dia menghina pensyarah di kolej tersebut kerana telah gagal di satu program pertandingan memasak yang dianjurkan kolej tersebut, selain itu Azwan Ali menghina seorang Pensyarah dengan mengatakan yang mereka itu najis!, bukan di tahap aku(not my level), kolej jamban, berniat busuk, pensyarah melayu yang biadap, jijik, bangsat, pergi jahanam(go to hell).

Apa yang anda baca diatas bukan rekaan, ianya ditulis oleh Azwan Ali sendiri di laman Twitternya, bermacam-macam kata makian ada, seakan-akan dia sudah menghabiskan kata makian ‘terpedas’ yang terdapat di dalam Buku Dewan Bahasa dan Pustaka.

Buat masa ini laman Twitter Azwan Ali telahpun dihadkan kepada follower yang telah diapprove sahaja, jadi untuk menyenangkan anda, berikut adalah beberapa keping screenshot Azwan Ali hina pensyarah.



Pedas dan berbisa ayat yang dilemparkan Azwan Ali, ada yang berpendapat tidak layak pensyarah tersebut dihina dan dimaki sedemikian, apatah lagi memalukan sebuah Institusi Pendidikan di mata umum hanya disebabkan dia kalah di dalam satu pertandingan.



komen pengikut Twitter Azwan Ali:

hero mayala: x payah nak berbangga sangat kekayaan tu, x bawa masuk dalam kubur pun.dah kalah terima jewlah hakikat.

lelaki padu: aku peliklah muka yang iras iras ahmad maslan mesti bodoh tahap bangang.


Jika sebelum ini pun beliau sering terlibat dengan berbagai kontraversi serta pertelingkahan dengan beberapa Artis yang lain, peniaga pasar Ramadhan serta juga pernah mengugut kakaknya sendiri Ummi Hafilda.








 




Apa pula pandangan korang ?


Bagi aku, semoga AA terbuka hatinya kembali kejalan yang benar dan meminta ampun serta maaf pada mereka-mereka yang telah beliau sakiti..

Insyallah, mudah-mudahan...








.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog List 1

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors