RSS

Rupanya Blogger2 umno Di Upah Untuk Menjatuhkan Pemimpin UMNO!






Posting ni aku amik dari blog Pro umno/bn. Memang telah semua maklum bahawa para blogger umno ni kebanyakkannya jenis berblog untuk cari makan, menabur fitnah tak kira terhadap pemimpin PR atau pun terhadap pemimpin umno/bn sendiri. Itulah umno yang sebati dengan budaya cantas mencantas menjatuhkan orang lain. umno parti yang semakin mereput ini akan dengan sendiri akan hancur disebabkan kebobrokkan mereka sendiri. Hanya masa yang akan menentukan waktu kehancuran mereka. Mereka akan menjadi sejarah, sejarah yang akan diteladani oleh generasi akan datang.





Siapa sebenarnya nak jatuhkan Najib ?


Siapa yang jatuhkan Pak Lah ? Siapa yang beria ria menyatakan ketidak puas hatian kepada pemimpin yang di lantik oleh dia dari hari pertama dia mula kan kerja ? Siapa yang membayar berpuluh puluh blogger untuk mulakan OPS LAH untuk jatuhkan Pak Lah bersama dengan menantu nya ? Siapa yang pertama sekali mulakan kumpulan Bloggers yang bertapak di PWTC sampai kering dengan modal dan terpaksa berdikari cari dana untuk meneruskan perjuangan mereka ? Siapa yang menjadi penaja utama kepada semua operasi untuk jatuhkan pemimpin demi pemimpin melalui cara direct atau halus?

Siapa yang baru menjana kumpulan bloggers yang konon nya hebat tetapi hits masih kurang daripada mana mana blogger Pakatan ? Sia sia saja anda fund bloggers ini kalau mereka masih tidak dapat 'penetrate' dalam ruang angkasa majoriti rakyat di alam maya ? Sia sia sahaja anda menggunakan mereka untuk menjatuhkan rakan seperjuangan di dalam Barisan Nasional dan bukan tujukan mereka kepada Pakatan. Kenapa anda begitu ? Apa muslihat anda ? Adakah lebih baik kalau Mahafirhaun dan Mahazalim di buka balik untuk membawa yang salah ke muka pengadilan ?

Jadi sekarang Aziz mulakan rentak dengan underground bekas Ahli Parliamen, bekas itu bermakna rakyat sudah kata dengan kuat 'pencen, cukup lah nak kerja'. Apa yang Aziz tak faham ? Adakah RPK akan kembali kejab lagi dengan bukti lagi untuk kaitkan Najib atau Percepsi hanya untuk mengkaburkan mata rakyat. Dari dulu lagi kita tahu siapa sebenarnya sepatutnya di beri nasihat supaya tidak masuk campur lagi dengan apa apa lagi, dan kalau ya, di ambil tindakan serta merta. Kalau Tun Ling Liong Sik boleh diambil tindakan, apa lagi dengan dia ?

Sumber dari Kritis On-Line

.


0 Responses to "Rupanya Blogger2 umno Di Upah Untuk Menjatuhkan Pemimpin UMNO!"

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Posting Terkini

Total Pageviews

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors