RSS

LUBANG TAIK SAIFUL TALIAN HAYAT TERAKHIR UMNO



Inilah dikatakan Saifol memfitnah dirinya sendiri."UMNO secara terbuka takut untuk berdepan dengan Anwar Ibrahim". UMNO secara terbuka juga terus percaya Anwar Ibrahim lah yang meliwat Saiful. Walaupun tuduhan yang Saiful buat di mahkaham ialah liwat suka sama suka (walaupun Anwar tidak nampak sukanya berbanding Saiful yang begitu suka hendak membuktikan di liwat suka sama suka). 

Asas pertuduhan yang dibuat tertuduh itu dengan sendiri sebenarnya mencabar otak kita yang tidak diselaputi daki UMNO akan faham beberapa langkah yang Saifol buat itu menunjukkan dia berbohong dan memfitnah dirinya sendiri.

Antara yang Saifol memfitnah dirinya sendiri ialah apabila dia menuduh di mahkamah dia di liwat atas alasan suka-sama-suka. Adakah dia suka di liwat? 

Persoalan ini amat mengelirukan dan seterusnya memfitnah dirinya sendiri. Dia suka-sama-suka di liwat tetapi dakwa peliwatnya...kononnya dia berada dipihak yang benar. Pihak yang benar macamana?. 

Adakah dengan berjaya membuktikan Anwar sebagai peliwat maka dia sudah menganggap dirinya benar?.  

Kalau pun betul begitu sebaliknya dia seolah-olah memfitnah dirinya sendiri kerana liwat itu adalah kesukaannya. Inilah dikatakan Saifol memfitnah dirinya sendiri.

UMNO mengikuti perbicaraan kes ini dengan penuh tipu daya dan propaganda melalui medianya sehinggakan tidak keterlaluan disebutkan dalam banyak-banyak harapan atau talian hayat UMNO, yang nampak lebih menyakinkan untuk mereka bernafas semula dipersada politik Malaysia ialah bergantung sepenuhnya kepada lubang taik Saifol itu.

Lubang taik Saifol yang dia mengaku suka diliwat itu merupakan gas oksigen yang dimasukkan ke dalam lubang hidung orang yang sedang tenat menunggu malaikat maut di wad ICU. Begitulah juga harapan lubang-lubang hidung pemimpin UMNO yang menyedut gas dari lubang taik Saifol itu dengan harapan supaya dapat berjalan semula.


muramatsu

England


.


There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Posting Terkini

Total Pageviews

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors