RSS

PERANG BESAR BLOGGER PENCACAI SUDAH BERMULA


Benarkah si celaka ini dibayar RM 1 juta setahun oleh pemimpin Umno?

Amat sedih bila baca blog rakan saya yang menyatakan betapa sedih dia bila ada rakan yang sepatutnya berjuang dengan dia, berlagak seperti samseng kerana mendapat sokongan pemimpin dalam parti tidak terhingga sampai langit dan bulan tidak di kenali. Dah lah kita semua sudah tahu bahawa dia pow kiri kanan sampai perut sudah buncit seperti Humpty Dumpty tetapi Blogger perut buncit ini mungkin tidak baca bahawa bila dia jatuh dan pecah di bawah, semua tentera bala nya tidak dapat cantumnya kembali lagi.

Dalam dunia alam maya baru ini, kita terdiri dalam tiga golongan, yang berjuang Fisabilillah, yang berjuang kerana digaji seorang Pemimpin dan yang Blogger Lintah, yang akan pow kiri kanan tidak kisah dari mana dan tidak kisah apa yang keluar. Blogger Lintah yang tidak heran dengan parti kerana kebanyakkan daripada mereka bukan ahli parti dan tidak tahu maksud perjuangan. Ada seorang yang sudah dilantik oleh Kepimpinan Kedah yang jelas jelas adalah ahli PAS seumur hidup. Tetapi di ambil juga oleh kepimpinan Kedah kerana mungkin dia dapat jadi Trojan Horse untuk parti menang, tetapi trojan horse yang menulis melagakan semua tidak boleh menjamin masa depan satu parti kalau budaya ini di bawa kepada melagakan Pemimpin.

 
 Inikah pemimpin yang difisabilillahkan oleh para blogger pencacai celaka lagi sial?
 Atau pun pemimpin Islam Umno ini?


Pejuang Fisablillah yang berjuang tanpa imbuhan atau fikir akan dapat apa apa sampai di akhirat bila dia boleh jawab apa dia buat untuk Agama Bangsa dan Negara. Beribu di alam maya yang ada dalam kumpulan masing masing tidak berbeza dari kepimpinan sekarang dan dalam parti pembangkang. Setiap satu ada pendirian masing masing tetapi hakikatnya adalah kesayangan dia kepada parti lebih daripada Blogger yang perutnya buncit hanya memikir tentang diri dia sendiri tanpa ada kasih atau sayang terhadap parti yang menjunjung depan kakinya.

Dulu di bayar lima ribu sebulan untuk jatuhkan seorang pemimpin, sekarang di bayar sampai sejuta setahun untuk menjadi Trojan Horse dalam parti untuk malagakan semua sampai parti pembangkang dengan senang akan menjejak kaki ke dalam Putrajaya. Blogger yang perutnya buncit, yang di panggil Mammuu oleh rakan lintahnya tetapi tidak faham bahawa yang mengelilinginya sekarang hanya menunggu dia di heret ke muka pengadilan bersama sahabat karibnya untuk meluangkan masa di lokap Kamunting selepas Pilihanraya UMUM ke 13. Tak perlu beragak agak kerana kes demi kes yang di bawa terhadap rakan nya, ada juga nama Blogger perut buncit di bawa sebagai saksi pendakwa. Saksi pendakwa untuk sabitkan rakan nya sekali supaya dia tidak perlu lama di dalam, dan tidak perlu bayar berjuta dalam kes fitnah.

Beratus kali Ketua Penerangan sudah beri taklimat supaya yang ingat dia hebat, rendah kan diri, turunkan tempo dan fokus kepada menang Pilihanraya UMUM ke 13, tetapi di dalam satu parti di mana perebutan kuasa dan budaya cantas terlalu meleluasa, bagaimana kita boleh hapuskan, kalau bukan dengan parti kalah dalam PRU 13 nanti. Hanya dengan kekalahan berikut, boleh beri kepimpinan kuasa untuk buang semua anasir jahat yang melanggar syariat dan hukum demi membuncitkan lagi perut mereka hanya pentingkan diri mereka sendiri, dan puak puak yang berlagak seperti mereka sudah jadi Perdana Menteri negara.

Blogger Lintah ini sudah berlagak seperti samseng. Apa yang mereka tidak tahu adalah apa sebenarnya samseng dan bagaimana kalau samseng itu bertindak ? Mereka tidak faham kerana duduk dalam kumpulan yang berlagak hari hari seperti mereka adalah dewa seperti ketua pakatan mereka. Ahli PAS seumur hidup di Kedah, Perak sudah hancur kerana di lagakan Blogger perut buncit ini, dan Selangor berada dalam keadaan amat kritikal kerana semua dana sudah di makan perut buncit ini. Sampai yang perlu berjuang tidak dapat dana sampai tiga puluh sebulan untuk bayar broadband umobile mereka. Kerana berjuta sudah habis kenyangkan Blogger Perut Buncit yang sudah lupa langit dan bumi di mana.
Jatuhkan semua pemimpin yang bersekongkol dengan mereka. Ini saja cara untuk menyelamatkan parti Agama dan Bangsa.


 ~ Blogger Pencacai Tembak Kurang Tepat 



.


There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Posting Terkini

Total Pageviews

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors