RSS

Mr President, May A Have A SELFIE With You?



Mika Taylor dan rakan-rakannya menunggu pesawat Presiden Obaman mendarat di pengkalan Tentera Darat Amerika Syarikat di Yongsan Seoul Korea Selatan pada hari sabtu lalu sebagai memulakan perjalanan lawatan nya ke Asia.

Kumpulan kanak-kanak perempuan berdiri dengan sabar berhampiran landasan dengan sepanduk yang besar berwarna oren yang bertulis: "Mr President, May A Have A SELFIE With You? "

Tetapi Presiden Obama menolak permintaan gadis itu dan menjelaskan bahawa jika dia melakukannya untuk gadis itu  ber Selfie mungkin semua orang juga mahu berbuat sedemikian dengan nya, oleh itu beliau mengelak berbuat sedemikian.


Hanya beberapa jam selepas meninggalkan  gadis tersebut di Seoul munuju ke Malaysia, Presiden Obama bagaimanapun memberi permintaan berselfie bersama Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak, ini menimbulkan kekecewaan Mika dan rakan-rakan.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkongsi foto Selfie bersama Presiden Obama di Twitter Ahad lalu , tidak lama selepas Obama tiba di Malaysia.

Itu lah kisah obses nya orang ramai ingin bergambar dengan seorang pemimpin yang hebat seperti Mr. President Barack Obama.

Namun amat malang bagi seorang pemimpin yang terlalu obses ber SELFIE. 

Kerana menurut Pakar cenderung berselfie merupakan sejenis penyakit jiwa.







.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog List 1

Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors